ip_masq problem; no memory available (a zhrouceni...)

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Pátek Březen 12 18:53:01 CET 1999

On Fri, 12 Mar 1999, Lukas Horalek wrote:

> Mar 12 15:16:48 ester kernel: ip_masq_new(proto=TCP): no memory available.
> Mar 12 15:16:48 ester kernel: Problem: block on freelist at 0796fa10 isn't
> free.

Hlasky podobneho typu jsem mel take, se stejnymi dusledky. Mel jsem
mainboard 486 a na nem kombinaci 32bit SIMM + 8 x 8bit SIMM .
Po vymene za mainboard s P100 a pouze 32bit SIMM problemy ustaly .
Typoval bych ze to muze byt pameti - nemate v BIOSu nastaveno neco
jako 'memory hole at 64MB' nebo neco takoveho ?