Dial-up pripojeni na Internet

Alexandr Nikolski alex.nikolski na ostrava.czcom.cz
Pátek Březen 12 18:27:59 CET 1999

Dobry den,
Ja jsem Linuxovy zacatecnik, mam Linux asi tri tydny. Vsechno bylo docela
vporadku az na to, ze nemuzu pripojit na Internet svoji masinu. Nevim co,
kde a jak nastavit. Netscape pouzivat umim, nastavit taky. Ale nemuzu se
spojit s ISP. PPP-HOWTO jsem dokonce vytiskl (trvalo to asi 40 minut), ale
jak podivam na tu hromadu papiru, tak se mi to cist moc nechce (ani nemam
moc casu).
Mam RH5.1 od Computer Pressu, ale knihu "Pouzivame Linux" nebo "Linux
Dokumentacni Projekt" jeste nemam..
Dekuji,
				Alexandr Nikolski  alex.nikolski na ostrava.czcom.cz