Dial-up pripojeni na Internet

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pátek Březen 12 23:02:30 CET 1999

> Ja jsem Linuxovy zacatecnik, mam Linux asi tri tydny. Vsechno bylo docela
> vporadku az na to, ze nemuzu pripojit na Internet svoji masinu. Nevim co,
> kde a jak nastavit. Netscape pouzivat umim, nastavit taky. Ale nemuzu se
> spojit s ISP. PPP-HOWTO jsem dokonce vytiskl (trvalo to asi 40 minut), ale
> jak podivam na tu hromadu papiru, tak se mi to cist moc nechce (ani nemam
> moc casu).

Asi budete muset tu dokumentaci prece jen zkusit. Pokud budete mit stesti,
mohlo by vam stacit ISP-HOWTO, ktere je o neco tenci :-).
Dalsi info viz napr.:
- http://penguin.cz/~dawyd = muj navod jak vyzrat na VOL
- http://www.telecom.cz/davids/ppp = navod D. Sauera jak nakonfigurovat pppd
  pro IOL. (doufam, ze je ta adresa O.K., pisu ji po pameti, urcite ji lze
  nalezt na mych strankach nebo v archivu konference).
- man pppd
- PPP FAQ
- archiv konference

Hodne stesti