hledame nejlepsi reseni

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Pondělí Březen 15 12:36:29 CET 1999

Zdravim,
  hledame nejlepsi reseni pro nasledujici problem.

  Clovek co to chce udelat nechce mit ty stroje pripojene na internet, takze
to berte v potaz.

  Predstavte si jeden linuxovy server (pres modem), ktery obsahuje priblizne
1GB databazi. Na tomto stroji je provaden rucni (clovekem) update polozek a
dale aktualizovana databaze 'update' pro kontrolu toho co se zmenilo od
posledni akce (akce bude popsana dale).
  Dale mame nekolik stovek klientu (Linux, modem), kteri obsahuji tu samou
databazi na HDD a umoznuje to lokalni vyhledavani. Kazdou noc by se mela tato
databaze aktualizovat z hlavniho stroje (to je ta vyse zminovana akce) pomoci
modemu. Ze nemuzu aktualizovat celou 1GB databazi po modemu to je mi jasny a
proto se dela dalsi databaze do ktere ukladam zmeny (nebo neco podobnyho, to
je ted vcelku jedno).
  Potrebuji aby ten server kazdnou noc (od 20:00) obvolal vsechny klienty a
vsem updatoval databazi. Ten update nebude dlouhy, par opravenejch zaznamu a
par desitek novejch (jeden zaznam nema vic jak 500bytu).

  Nedelal ste uz nekdo neco takoveho? Ono se to da udelat a mne uz napadlo aj
jak, ale hledam nejelegantnejsi reseni.

  Zdravim,
    Robert

P.S. Ten clovek si nepreje platit nehorazny peniz za soft pro Wira co to umi a
uz vubec ne za samotnyho Wira ;-) To se ceni a proto musim najit
nejelegantnejsi reseni.

Mendelova zemedelska a lesnicka univerzita, Brno, tel. 45132938,ICQ 27487409
Finger print: 980F48B68AC62FC2D670  32AC18B87BB2BBF4379F  http://www.pgp.cz/