low level formatovani hdd

Karel Dudasek Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
Pondělí Březen 15 13:50:21 CET 1999

Jan Marik wrote:

> Zkusil jsem nanej pustit fdisk a  smazat co tam je a pokusit se to
> ozivit, ale  z toho disku se chvilema cist da pak zase ne...
> Proste se mi ho nechce vyhodit a hledam posledni pomoc.
> Jo, je to Caviar  850 Mb a zesral se presne mesic po zarucni lhute.
Zkus na nej pustit dd a cist sektor po sektoru.
Taky jsem jeden mel a ma vadnych jen asi 100MB, Linuxovym fdiskem
jsem si nastavil oblasti mimo vadnou cast a bezi i pod DOSem.
Jen na nej nesmim pustit DOSovsky fdisk.

--
                             Karel Dudasek
e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz      Karel.Dudasek na dobruska.cz