free list corrupt alias GNOME 1.0

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Březen 15 16:17:29 CET 1999

Leo Hadacz wrote:
: kdosi tu nedavno psal o hlasce ,,free list corrupt``, ktera se vypisuje pri
: instalaci GNOME-1.0. Zkousel jsem to, koukam, ze se to asi neda jednoduse
: prelstit. Dokonce jsem smazal instalaci GNOME 0.99.8, ale nepomohlo to. K
: memu udivu jsem vsak hlasku
: free list corrupt (4569928)- contact support na redhat.com
: dostal i pri pokusu nainstalovat zpatky stary GNOME.

	Tohle mi delalo taky (konkretne balik gtk+ z GNOME 1.0).
GNOME 1.0 jsem nakonec nainstaloval (upgradoval) pomoci

cd gnome-1.0
rpm -Fvh *
[ free list corrupt ...]
rpm --rebuilddb
rpm -Fvh *

	Predpokladam, ze klicovy krok je rpm --rebuilddb.

[...]
: Ovsem ten session management zatim nic moc. Melo by se to nejspis chovat
: tak, ze si to zapamatuje stav oken pri odhlaseni a pri opetnem
: nakopnuti to udela co mozna nejpodobneji poslednimu stavu. Uplne nejradsi
: bych byl, kdyby se tahle featura dala nejak vypnout. Momentalne to vypada
: tak, ze mi vzdycky spusti jakesi aplikace, ktere jsem pred ukoncenim session
: davno ukoncil.

	Tak proc vubec spoustis gnome-session? Ja mam na konci
~/.xsession jenom "exec panel" a to je vse. Mam GNOME 1.0 a fvwm2 s vlastni
konfiguraci (mohl bych nekde vystavit). Funguje to jak vino.
Za pro me nejprinosnejsi aplikaci (krome panelu, ovsem) povazuju
gnome-terminal. Nova verze uz umi pres CORBU otvirat nove okno od jiz
beziciho terminalu, takze muzu mit jen jeden bezici proces gnome-terminal
(na rozdil od 10+ xtermu, ktere mi normalne bezi).

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //