Nebootuje SCSI !!

Jaroslav Pribyl Jaroslav.Pribyl na setuza.cz
Úterý Březen 16 14:36:41 CET 1999

preji pekne odpoledne,

mam takovy problem, docela mi to prerusta prez hlavu a nevim si rady. Mam PC
(P75 / 64MB RAM) na kterem bezi Linux RH 5.1 s kernelem 2.0.34. Chtel jsem
provest upgrade hardware, a tak jsem radic Adaptec 2940 s diskem Quantum
Wiking 4.5 GB strcil s toho puv. do noveho pocitace (P II 333A / 96 MB RAM).
V tomto pocitaci vsak nechce Linux bootovat Pri startu pocitac pise ze
nenasel na tom disku zadnou aktivni partition. Tak jsem nabootoval z diskety
a zkompiloval kernel na diskeku. Prekvapenim vsak bylo to, ze ani s nove
kompilovanym kernelem to nechtelo najet a nahlasilo to kernel panic, ze
nemuze mountout root.

Vsechno mi to prijde DOST divny, protoze v tom pocitaci byl normalne funkcni
Solaris, jen jsem vyndal IDE disk a dal tam SCSI. Domnivam se, ze po HW
strance to asi bude OK.

Dekuji za pomoc

Priba