Nebootuje SCSI !!

Martin Patka smartin na mikros.mikroservis.cz
Úterý Březen 16 15:58:47 CET 1999

Zdravim,

> mam takovy problem, docela mi to prerusta prez hlavu a nevim si rady. Mam PC
> (P75 / 64MB RAM) na kterem bezi Linux RH 5.1 s kernelem 2.0.34. Chtel jsem
> provest upgrade hardware, a tak jsem radic Adaptec 2940 s diskem Quantum
> Wiking 4.5 GB strcil s toho puv. do noveho pocitace (P II 333A / 96 MB RAM).
> V tomto pocitaci vsak nechce Linux bootovat Pri startu pocitac pise ze
> nenasel na tom disku zadnou aktivni partition. Tak jsem nabootoval z diskety
> a zkompiloval kernel na diskeku. Prekvapenim vsak bylo to, ze ani s nove
> [...]

Tak s tim jsem se setkal taky. Jenomze ten problem spociva spise v BIOSu
toho adptecu, protoze to hlaseni "Not found any [active partition] in HDD"
pise jeste pred vlastnim bootem. Teda, abych Adaptecu nekrivdil, je to
asi vec spoluprace BIOSu zakladni desky a BIOSu Adapteca. Ja to mam
vyzkousene na desce Matsonic M577, kde Adaptec 1542 beha sporadane (zkouseno
z disky Seagate a Quantum), a pri vymene za 2940 to nejde ani s jednim
diskem. Pricemz na jinem mainboardu chodi jak 1542, tak i 2940......
Takze jsem dospel k zaveru, ze kombinace Matsonic M577 + Adaptec 2940 se
nemaji radi a bootuju z diskety :-)

Zatim nashle

Martin Patka                      network & server administrator
Mikroservis v.o.s.                e-mail:       smartin na mikroservis.cz
Nerudova 45                       phone work:   +420 431 624301,623719
51301, Semily 1                   phone home:   +420 431 624592
http://www.mikroservis.cz         http://www.mikroservis.cz/~martin