WindowMaker (0.51.2) a GNOME (1.0)

Robert Vojta penguin na mendelu.cz
Úterý Březen 16 15:25:58 CET 1999

%       Ale ja nechci plochy pridavat, ja jich chci mit (rekneme) 6 a
% mezi nimi se prepinat... [ a videt, jak jsou na nich polozena okna pro
% lepsi orientaci - proste klasicky pager z fvwm*]

  takze jich mate sest a nechcete pridat? no to stacilo rict rovnou, jinak
vyse popsane se da pomoci 'gnome-pager' a to se udela asi takhle, prave
tlacitko na liste, add applet -> utilities -> Gnome Pager a je tam, potom
prave na pageru a nastavit. jinak se to da prepinat i pomoci klavesovych
zkratek (nastaveni WindowMakera pres jeho konfigurak).

  zdravim

Mendelova zemedelska a lesnicka univerzita, Brno, tel. 45132938,ICQ 27487409
Finger print: 980F48B68AC62FC2D670  32AC18B87BB2BBF4379F  http://www.pgp.cz/