WindowMaker (0.51.2) a GNOME (1.0)

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Úterý Březen 16 15:32:19 CET 1999

Dne 16. 3. 1999 Ludek.Brukner na barco.com napsal:

> 	> >   Další alternativa je editace kofiguračního program Window
> Makera a je to
> 	> > velice jednoduché, takže byste to měl zvládnout i timto
> zpusobem.
> 	>
> 	> Neni uplne nejjednodussi pouzit k tomu clip (to je ta ikonka s
> kancelarskou
> 	> sponkou)? Po kliknuti na ni prostrednim tlacitkem (nebo obema
> v pripade
> 	> dvoutlacitkove mysi) se zobrazi menu s volnou New.
>
> 	Ale ja nechci plochy pridavat, ja jich chci mit (rekneme) 6 a
> [...]

Nejdrive je musite vytvorit, protoze WindowMaker ma po instalaci jenom jednu.
Prepinat muzete pomoci GNOME pageru (nevim, jestli nemusi byt WM kompilovany
s --enable-gnome - ja to tak mam) a nebo prave pomoci clipu (ty sipky v rohu
ikonky, pripadne opet pres jeho menu na prostrednim tlacitku mysi).

S pozdravem