Nebootuje SCSI !!

Zdenek Kotala kotala na dione.zcu.cz
Úterý Březen 16 17:38:02 CET 1999

On Tue, 16 Mar 1999, Marek Palansky wrote:

> Nieco podobne sa stalo tiez mne. Mam tiez SCSI, a po preinstalovani kernelu (mozno som tam tiez trochu nieco pokazil :-)) sa linux uz nenabootoval.
>
> Zarucena pomoc je znova linuxik nainstalovat :-)
>
> ....niekto by ale snad mal mat aj lepsie riesenie....

Muzu rici, ze ani preinstalovani nepomuze. Mel jsem podobny problem na
pocitaci kde byli dva IDE disky a jeden SCSI na kterem byl Linux.
Pokud jsem LILO nainstaloval do MBR toho SCSI. A prinutil BIOS, aby
bootoval z SCSI, tak LILO nebylo schopne nabootovat. Napsalo akorat LI.
Problem se vyresil pokud se bootovalo s IDE disku pres LILO. Potom
Linux bezproblemu nabehl.

Uspech byl ovsem jen  docasny. Pri vyjmuti druheho IDE disku
opet nebyl schopen nabehnout a to ani tehdy kdyz se tam ten disk vratil
zpatky. Takze je opravdu mozne (a jsem o tom presvedcen), ze PC a SCSI
nejdou moc dobre dohromady (pokud to neni server za stovky tisic, a nebo
pokud to neni shoda dobrych komponent).

		Zdenek Kotala