Nebootuje SCSI !!

Ludvik Urban lu na argo.troja.mff.cuni.cz
Středa Březen 17 10:36:58 CET 1999

On Tue, 16 Mar 1999, Zdenek Kotala wrote:

> Uspech byl ovsem jen  docasny. Pri vyjmuti druheho IDE disku
> opet nebyl schopen nabehnout a to ani tehdy kdyz se tam ten disk vratil
> zpatky. Takze je opravdu mozne (a jsem o tom presvedcen), ze PC a SCSI
> nejdou moc dobre dohromady (pokud to neni server za stovky tisic, a nebo
> pokud to neni shoda dobrych komponent).

Hmm, tak mi proslo rukama 5 obycejnych PC s AHA-2940U, UW, U2W
a jeste nejaky dva digitaly a pod linuxem snad jedinej problem,
a to ze LWD Barracuda nechtela jet na 80 mega za sec, ale jen na 66.6...

Nejde o servery za statisice, takze vyrok, ze PC a SCSI nejdou dohromady,
povazuju za moc silny.
| Ludvik Urban     lu na argo.troja.mff.cuni.cz |