PAM a passwd

Úterý Březen 16 21:00:18 CET 1999

Jan Derfinak (ja na demax.sk) wrote:
: On Fri, 12 Mar 1999, Tibor Pittich wrote:
:
: > ktoré je v cracklib.. Pri zmene hesla síce upozorní na to, ľe heslo je
: > "dictionary based" ale po znovuzadaní ho povolí. Tieľ mám problém nastavi»
: > procesu login aby po prihlásení kontroloval, či je userovy XY povolené
: > prihlási» sa z maąiny Z. Čítal som manuály, hµadal po webe, ale informácie
:
: Otazka je ako sa prihlasuje. Dajme tomu ze sa prihlasuje pomocou ssh.
: Potom na zaciatok suboru /etc/pam.d/ssh pridam riadok
:
: auth       required	/lib/security/pam_listfile.so item=rhost sense=allow \
: file=/usr/local/etc/zoznam_strojov onerr=fail apply=XY

Nepripada vam trochu divne drbat se pravou rukou kdyz vas svedi za levym uchem?
Ja bych to ssh radsi omezi direktivami AllowHosts a DenyHosts v sshd_config, viz
man sshd.

Leos Bitto

Daląí informace o konferenci Linux