PAM a passwd

Jan Derfinak ja na demax.sk
Středa Březen 17 14:14:04 CET 1999

On 16 Mar 1999, Leos Bitto wrote:

> : Otazka je ako sa prihlasuje. Dajme tomu ze sa prihlasuje pomocou ssh.
> : Potom na zaciatok suboru /etc/pam.d/ssh pridam riadok
> :
> : auth       required	/lib/security/pam_listfile.so item=rhost sense=allow \
> : file=/usr/local/etc/zoznam_strojov onerr=fail apply=XY
>
> Nepripada vam trochu divne drbat se pravou rukou kdyz vas svedi za levym uchem?
> Ja bych to ssh radsi omezi direktivami AllowHosts a DenyHosts v sshd_config, viz
> man sshd.

:)
Jednak sa tu jednalo iba o priklad ako sa pouziva PAM (ssh som si zvolil iba
ako sluzbu na ktorej to ukazem, v zavere mojho predchadzajuceho mailu su
uvedene este dalsie sluzby, ktore je mozne takto konfigurovat a bohuzial
nemaju sshd_config) a dalej aj keby sa jednalo iba o ssh, direktivy
AllowHosts a DenyHosts v sshd_config neumoznuju rozlisovat uzivatelov tak
ako to bolo v povodnej otazke. Dufam, ze ak si povodnu otazku este raz
precitas, nebude sa ti to zdat az take krkolomne. :)

					jano

--
----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones