routed, gated

Radek Hnilica radek.hnilica na usa.net
Středa Březen 17 10:17:36 CET 1999

In article <36EF6B67.B9DC5818 na Kristof.CZ>, Krištof Petr wrote:

>Nepropadal bych panice.
zatim nepropadam, dik.

>Verze 4 (unicast), verze 5 (multicast) bezny clovek k zivotu nepotrebuje,
>o verzich 6 (IPv6) a 7 (RSd) si dovolim tvrdit totez.
>
>Starsi verze 3.x je obsazena v RedHatu a da se pouzivat.
Fajne, ale ja pouzivam vsude debian. Kdz jsem dal prohledat vsechny baliky
z distribuce hamm, tak jsem v nich nenasel zadny, ktery by obsahoval soubor,
jez ma aspon v casti jmena retezec 'gated'.  Aspon zdroje by pomohli.

Dival jsem se na web www.gated.org, ale stranky verze 3.0 a 3.5 jsou prazdne
takrikajic nedodalane.

>Je docela mozny, ze Merit dopadne stejne jako TOG, ty rocni
>poplatky jsou podle me dost vysoky a na vyvoji !OSS se asi
>nikdo podilet nebude.
>
>Jeste, ze na CUNI zacali psat B.I.R.D.-a    ;-)
co to je, v jakem stavu to je, kde to roste, co to zere?

Radek Hnilica