routed, gated

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Středa Březen 17 12:42:27 CET 1999

Radek Hnilica wrote:

> Fajne, ale ja pouzivam vsude debian. Kdz jsem dal prohledat vsechny baliky
> z distribuce hamm, tak jsem v nich nenasel zadny, ktery by obsahoval soubor,
> jez ma aspon v casti jmena retezec 'gated'.  Aspon zdroje by pomohli.

Myslim, ze mezi RedHatem a Debianem neni takovy rozdil. Kdyz vykuchas RPM,
tak ty binarky pojedou. Jen si mozna budes muset upravit startovaci skripty
v /etc/rc.d/

Navic LRP je zalozeny na Debianu a gated tam je, takze asi to chce hledat
znovu a lepe.

http://www.linuxrouter.org/

> co to je, v jakem stavu to je, kde to roste, co to zere?

http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/bird.html

        Petr