Unicode cestina

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Čtvrtek Březen 18 20:53:00 CET 1999

Pavel Lisy wrote:

> Dobry den
>
> Pri bootovani (RH5.2) se mi objevuje hlaska od ucw-cs ze nenasel soubor
> cs-head.map (v podstate prvni soubor zapsany v /etc/sysconfig/ucw-cs v radku
> KEYTABLE=...)
> Predpokladam, ze je nekde chyba. Dela vam to taky? (Mam klasickou ditribuci CS)
> Mam dojem, ze v 5.1 CS mi to normalne fungovalo. Nestalo by to pripadne za opravu v
> distribuci? Mam jadro 2.2.2-ac7, ale delalo to myslim i s 2.0.37

taky se mi to stalo (i kdyz hlasku neni snadne zaregistrovat). Bylo to
tim, ze ucw-cs na RH5.2 instaluje keymapu do uplene jineho adresare, nez
je defaultni adresar pro loadkeys (loadkeys hleda v /usr/lib/kbd/keymaps
(man loadkeys), ucw se nainstaluje do /usr/lib/kbd/keytables). Takze
jsou v podstate  dve reseni - presunout soubory do spravneho adresare (a
smazat puvodni, kdyz tam nic nezbyde), coz se nebude libit rpm, nebo
dopsat do /etc/sysconfig/ucw-cs cele cesty k souborum, coz zase neni tak
elegantni.

--
INIT: no more processes left in this runlevel