Unicode cestina

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Březen 22 07:15:46 CET 1999

> taky se mi to stalo (i kdyz hlasku neni snadne zaregistrovat). Bylo to
> tim, ze ucw-cs na RH5.2 instaluje keymapu do uplene jineho adresare, nez
> je defaultni adresar pro loadkeys (loadkeys hleda v /usr/lib/kbd/keymaps
> (man loadkeys), ucw se nainstaluje do /usr/lib/kbd/keytables). Takze
> jsou v podstate  dve reseni - presunout soubory do spravneho adresare (a
> smazat puvodni, kdyz tam nic nezbyde), coz se nebude libit rpm, nebo
> dopsat do /etc/sysconfig/ucw-cs cele cesty k souborum, coz zase neni tak
> elegantni.
Zdá se, že pomohl link
ln -s /usr/lib/kbd/keytables /usr/lib/kbd/keymaps/ucw-cs

Neslo by to opravit primo v RPM, aby tento problem v dalsim RH uz nevznikl?
V baliku jsem nenasel kontakt na autora, takze toto bude asi pro Yenyu K.

Pavel Lisy

  Pavel Lisy --- system administrator (Linux, Solaris, WinNT)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +420 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +420 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe