Epass (Was: Re: passwd pres www)

Krištof Petr Petr na Kristof.CZ
Pátek Březen 19 11:28:32 CET 1999

Jan Skarabela wrote:

> Dobry den,
> urcite se o tomto subjektu jiz hovorilo, ale nenasel jsem ho v archivu a
> jelikoz jsem se zadrhl, tak se v ramci urychleni reseni ptam.
>
> Potreboval bych udelat rychle utilitku pro zmenu hesel uzivatelum pres
> www. Mam Apache 1.3.4 s fungujicim suEXECem, takze cgi skripty spoustene z
> adresaru ~user spousti user. ted jde o to jak udelat skript, ktery mu ze
> zadanych parametru stare_heslo a nove_heslo udelal aktualizaci heslo
> zpusobem jak to dela passwd.  Zapasim s tim, jak predat passwd parametry
> aniz by chtel prompty.

Existuje nejaky velmi stary program epass/poppasswd nebo tak nejak,
ktery umoznuje dialup-istum bez regulerniho pristupu zmenit heslo.
Pomoci jednoducheho protokolu mu pres TCP port zadate potrebne
udaje, on spusti passwd a provede zmenu hesla jako kdyby to delal
uzivatel sam.

Klientiky pro tuto sluzbu naleznete na
http://www.fce.vutbr.cz/~kri/www/epass.htm

Server hledejte na ftp-ku firmy Qualcomm.

Kdyby to nekdo nejak slusne upravil pro provoz pres weba,
taky bych o to mel taky zajem.

Dosavadni reseni jako webpasswd  (ci jak se to jmenuje) a jine podobne
jsou neuveritelne cunarny, ktere jsem odmitl instalovat.

       Petr