divne hlasky u sitovky kernel 2.2.2

Pavel Trefny trefny na fontan.cz
Čtvrtek Březen 18 19:58:42 CET 1999

Dobry den vsem,
vim ze uz to tady bylo, ale ja mam uplne jinej problem. Mam sitovky
NE2000-PCI a 3c509b (vzdy to naslo pouze jednu tak jsem napsal do lilo.conf
append="ether=0,0,eth1"  a slapeto az na to ze mi to psalo pri staru tohle
1 addresses      setting RX mode to addresses  neporadil by jste mi nekdo
co to znamena a jestli to nejak ovlivnuje funkci ?)
Smaznul jsem jadro a znovu skompiloval a zacalo to psat zase neco jinyho :
SIOCSIFFLAGS: Resource temporarily unavailable
mohl by jste mi nekdo poradit co tyto hlasky oznamuji ?
Dekuji za odpoved
--
Pavel Trefny
trefny na fontan.cz