problem Sendmail 8.8.3

Mira Tempir xtempir na fi.muni.cz
Pátek Březen 19 13:19:45 CET 1999

> Dobry den,
> mam problem s odeslanim posty na server (RH 5.1 kernel 2.2.2 protokol SMTP). Postu v pohode prijmu pres protokol POP3, ale nemohu ji odeslat.Zjistil jsem ze tento protokol se da spustit i demonem inetd, ale je tam zapsana cesta k neexistujicimu soubor. Poradil by jste mi nekdo co stim mam udelat ?

myslim, ze na sendmail urceny k odesilani snad nemusi bezet jako demon (pokud
odesilate pouze ze serveru)
Vy tedy pouzivate pro odesilani SMTP, ale nenaznacil jste, zda mate sendmail
spusteny jako demon nebo pousteny z inetd. Pokud z inetd a v /etc/inetd.conf je
spatne nastavena cesta, pak to jiste bude problem.
Z tohoto mista (ode me) se da pouze hadat, zkuste se podivat do /var/log/*
 a pouzit lepsi diagnosticky nastroj nez mail-client (telnet server smtp ...)

	s pozdravem

 (o_   ***       Mira Tempír     <xtempir at informatics.muni.cz>      ***
 //\   finger xtempir na aisa.fi.muni.cz  ...  iso8859-2 & penguin compatible
 V_/_       PGP fingerprint: F299 E558 CDD9 8F0F EC5A 9973 8730 6F3F