?roff->PS cesky

Zuber Martin zuber na kotr34.ost.skoda.cz
Pátek Březen 19 13:21:04 CET 1999

	Dobry den,
zkousel jsem prohnat utilitami ?ROFF textovy soubor v cestine (ISO) a
samozrejme, ze PS byl podle Latin-1 (to jsem samozrejme ocekaval). Tak jsem ho
zkousel prohnat pres ogonkify (perfektne zabira na Netscape i na SIAG), ale ten
si ani neskrtl. Je nekde k nalezeni neco, co by mi umoznovalo pouzivat
?roff+dalsi (napr. eqn) tak, aby mi to tisklo cesky v PostScriptu. Jde mi hlavne
o pisma Helvetica, Times Roman a Courier.

Zkousel jsem podle ruznych navodu prekopat Ghostscriptove fonty na ceske (gs me
se strasnym revem poslal do "/dev/null"), davat ruzne filtry a pod., ale bez
uspechu.

Diky
							Martin Zuber