?roff->PS cesky

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pátek Březen 19 23:21:00 CET 1999

Zuber Martin wrote:
: 	Dobry den,
: zkousel jsem prohnat utilitami ?ROFF textovy soubor v cestine (ISO) a
: samozrejme, ze PS byl podle Latin-1 (to jsem samozrejme ocekaval). Tak jsem ho
: zkousel prohnat pres ogonkify (perfektne zabira na Netscape i na SIAG), ale ten
: si ani neskrtl. Je nekde k nalezeni neco, co by mi umoznovalo pouzivat
: ?roff+dalsi (napr. eqn) tak, aby mi to tisklo cesky v PostScriptu. Jde mi hlavne
: o pisma Helvetica, Times Roman a Courier.
:
	Ja nevim, ale nepomuze groff-latin2? RPMko i tar.gz je na
ftp.fi.muni.cz:/pub/localization/

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/