Linux vs. FreeBSD

Pavel Franc root na pfranc.retia.cz
Pondělí Březen 22 08:26:44 CET 1999

Dobry den,

> Vse se lisi, kazde nejak jinak. Ale jak to chcete porovnavat?

a co doba provadeni nekterych operaci: konkretne by me zajimalo
poslani zpravy, operace se s sdilenou pameti, zapis do fifa apod.
Da se tohle zmerit a porovnat? (Prominte, nejsem zadny velky
odbornik :)

Obecneji (mohu-li si prihrat vlastni polevku), rad bych nasel
system, ktery uvedene operace provadi v minimalnim case, treba
jako QNX. Odezvy Linuxu priblizne znam; je na tom napr. freeBSD
lepe?

                                           S pozdravem
                                           Pavel Franc

Pavel Franc, Retia, a.s., mailto:pfranc na retia.cz   / \ |/
Prazska 341, 53002 Pardubice, tel. 040/68 52 231  ( @// \