ppp & bsdcomp

Jan Derfinak ja na demax.sk
Pondělí Březen 22 17:08:44 CET 1999

On Mon, 22 Mar 1999, Michael Mraka wrote:

> Ahoj,
>  nevite jak se da zjistit jestli (a jakou) kompresi pouziva ppp spojeni,
>  ktere prave bezi (kdyz jsem pri nahazovani pppd nezadal debug 9 :-).
>
>  Mam dojem, ze moje pppd zadnou nepouziva, prestoze to ma v options (stejne
>  tak druha strana) a modul bsd_comp je v pameti :(.

Ja ma k routeru pripojene cez ppp stroje s kernelom 2.0.x a aj 2.2.x.
(router ma 2.2.x) Ked mam nadviazane spojenie iba so strojom s kernelom
2.0.x, tak do pamate sa pri starte natiahnu obydva moduly, ale ppp_deflate
sa nepouziva a je z pamate po case vyhodeny. Pokial je nadviazane spojenie
iba s pocitacom, na ktorom bezi 2.2.x kernel situacia je presne opacna. Z
toho usudzujem, ze kompresne moduly zostanu v pamati iba vtedy ak sa pouzivaju.
(pppd vie bezat aj bez nich)

					jano

--
----- I can't get no satisfaction -----