ppp & bsdcomp

Vaclav Blaha vblaha na iol.cz
Pondělí Březen 22 21:51:57 CET 1999

Michael Mraka wrote:

> Ahoj,
>  nevite jak se da zjistit jestli (a jakou) kompresi pouziva ppp spojeni,
>  ktere prave bezi (kdyz jsem pri nahazovani pppd nezadal debug 9 :-).
>
>  Mam dojem, ze moje pppd zadnou nepouziva, prestoze to ma v options (stejne
>  tak druha strana) a modul bsd_comp je v pameti :(.

ja bych skusil (jako root) pppstats -r, vypise to i pomer, v jakem jsou
data zkomprimovane (u me konstantne 1.00) a taky nejakeho toho Van
Jacobsona ci co. Blize man pppstats.

K tematu mam dalsi dotaz. Ve /var/log/messages mam hlasky

Mar 22 21:10:32 localhost modprobe: can't locate module ppp-compress-21
Mar 22 21:10:32 localhost modprobe: can't locate module ppp-compress-26
Mar 22 21:10:32 localhost modprobe: can't locate module ppp-compress-24

a nevim, co s tim. Zbavit se jich dokazu, staci dat v conf.modules
aliasy jako off (nebo jsem zkousel bsd_comp). Dival sem se na zdrojaky
pppd (2.3.5), ale moc chytry z toho nejsem - pod linuxem me byl byt jen
modul bsd_comp a ne ty vyse uvedene. Napadla me, ze to bude nejaka chyba
v module depencies, tak sem zavedl veskere moduly rucne podle
dokumentace, ale komprese se mi rozchodit nepodarila (samozrejme, ze za
to mozna muze druha strana - v mem pripade sam vsemocny Telecom (IOL)).
Pokud s tim nekdo mate zkusenosti, skuste se o ne podelit. Uz bych si
konecne chtel poradne zakomprimovat.

$From

--
INIT: no more processes left in this runlevel