Maily z vytacene linky

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Úterý Březen 23 08:25:08 CET 1999

>Zatimco v maillogu se objevi:
>
>Pritom se pripojeni nezrusi a napr. surfovat lze vesele dal.

mam podobne zkusenosti - ale naopak pri nacitani dlouhych zprav z mboxu
pomoci MS Outlook Expresu. Ten clovek ma ale dost spatnou tel. linku - jede
mu to hodne pomalu. Musi casto odpovidat Expressu , ze chce cekat dalsich 60
vterin... Behem toho muze surfovat, ping na nej beha bez problemu...

Zdravi
D. Toman