Maily z vytacene linky

Slavek Banko (axis) slavek.banko na axis.cz
Úterý Březen 23 09:40:19 CET 1999

Tak to se připojuji - máme tytéž problémy se stahování pošty (s odesíláním
méně často). Zkoušel jsem několik klientů, ale nic. Pomohlo mi stáhnout
rychlost modemu ze 28800 na 19200 - pak to běželo vždy v pohodě. Kdo by
ale chtěl omezovat rychlost něčeho už tak pomalého ...?

Slávek.