mkisofs - rr extension only

Vladymyr Iljyc Lenin J.Micka na sh.cvut.cz
Úterý Březen 23 09:29:10 CET 1999

Petr Vejsada wrote:
> Petr Cech pise tvorovi jmenem Petr Vejsada:
>  PC> DOS kompatibility? Ja myslel, ze 8.3 je standard ISO a ostatni
>  PC> jsou
>  PC> prave jenom rozsireni. Pokud to nechcete v DOSu. tak si to vyplate
>  PC> jako joliet.
>
> Ano, ISO je 8.3, RR extension je 32 nebo 64 znaku (nejsem si jist).
> Joliet bych ale neprecetl asi vubec nikde, takze to snad radeji ne :))).
>  Shodneme se na tom, ze _pouze_ RR extension (t.j. bez 8.3 jmen, ktere
> jsou pak na CD duplicitne) pomoci mkisofs udelat nejde. Mrknu jeste na
> mkhybrid.

dovolil bych si jen malou poznamku
pokud pouzijete parametr -l a par podobnych u mkisofs tak podle
manualove stranky pouziti techto parametru muze disk znecitelnit pro dos
takze podle me to tim padem znamena i castecnou ci uplnou
nekompatibilitu s dosem o coz nejspise autorovi slo
timpadem
mkisofs -r -l -o isoimage adresar
by se dalo podle manu vylozit jako zapis isoimage s extensi rockridge a
s dlouhymi jmeny, ktera nemusi byt citelna pod dosem
je to sice zjednodusene ale ja bych to tak chapal, opravte me pokud se
mylim
--

							= lenin =
proste lenin