mkisofs - rr extension only

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Čtvrtek Březen 11 17:34:45 CET 1999

Petr Vejsada wrote:

>           Preji krasny den,
>
> Petr Cech pise tvorovi jmenem Petr Vejsada:
>
>  PC> DOS kompatibility? Ja myslel, ze 8.3 je standard ISO a ostatni
>  PC> jsou
>  PC> prave jenom rozsireni. Pokud to nechcete v DOSu. tak si to vyplate
>  PC> jako joliet.
>
> Mrknuto, nejde to zrovna tak. Takze jediny program, ktery to umi (o
> kterem vim) je Gear 3.31 pro os/2. Zachova i mala/velka pismena. Je to
> ponekud hloupe, bootovat do 2 systemu, ale zrejme budu image
> pripravovat v os/2 :-((

Nevim jak ostatni, ale ja si vzdy vystacim s

mkhybrid -J -r
   (nekdy pridam -L)
Tato kombinace je citelna prakticky vsude a bez nejmensich problemu
- Windows vidi dlouha jmena a ja v unix-u vidim spravne prava k souboru
- co vic si prat. (No rozhodne nebudu instalovat OS/2 :-))

--
     Linux is like a wigwam - no windows, no gates, apache inside!
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz