proxy a dial up

Martin Lizner mlizner na sshr.cz
Úterý Březen 23 09:03:47 CET 1999

Myslim si, ze vcelku pekny je squid v kombinaci s dialdem a sendmailem- vse je
soucasti napriklad Red Hatu. Neni to reseni tak homogenni jako napriklad WinProxy
naopak je to pri dementni konfiguraci "takovy vselijaky" nicmene tu mame na pulce
site toto reseni a na druhe winproxy a myslim, ze by byla drzost nabizet winproxy
i zadarmo (za vsechny silenosti bych rad vyzdvihl zejmena problemy s cestinou a
delenou postou). V pripade zajmu vam mohu zaslat perlove skripty produkujici moc
pekne html reporty o provozu proxy apod.

Martin Lizner

Ok : computer is a computer and network is a network. Sorry for the confusion.
- Sun Microsystems -