2.2.x: connect() nekonekti

Jan Jirmasek jjir2125 na ss1000.ms.mff.cuni.cz
Středa Březen 10 22:59:33 CET 1999

Ahoj,

  potreboval jsem si neco odsimulovat, tak jsem na jedny konzoli pustil
'nc -l -p 8080' - netcat, aby sedel na portu 8080 a cekal na prichozi
zadosti. Na druhy konzoli jsem pak pustil telnet localhost 8080. A nic...

  strace mi vypsal, ze se to zasekne na volani connect().
  netstat -ta mi vypsal, ze je tam socket ve stavu LISTEN na portu 8080 a
pak socket snazici se dostat na 8080 ve stavu SYN_SENT.

  Vubec jsem nechapal, co se deje. Rikal jsem si, ze mam asi blbe
nastaveny hosts.allow/hosts.deny. Nic, to bylo v poradku. Ani v logach
nebyly zadny chybovy hlasky.

  Kdyz uz jsem vubec nevedel, co dal, napadlo mne prebootovat do jinyho
kernelu - a opravdu: v 2.2.x kernelech se mi ty dva procesy nespojily, ale
ve 2.0.36 to fungovalo okamzite.

  Netusite prosim nekdo, v cem je problem?

						Diky,	Jim.

Jan Jirmasek, student MFF UK
EMail: jjir2125 na ss1000.ms.mff.cuni.cz