Linux vs. FreeBSD

Petr Šnajdr Petr.Snajdr na seznam.cz
Úterý Březen 23 12:51:20 CET 1999

On Tue, 23 Mar 1999, Jan Kasprzak wrote:

> : obcas prijde trochu vic posty a dam ls pres
> /var/spool/mqueue : s vice jak 20 000
> soubory,muzu si jit dat kafe.
> :
>       Pockej na ext3 - ten ma mit adresare ve

nerikej pockej :-), rikej kdy :-)

> forme stromu, nebo pouzivej reiserfs (umoznuje
> dokonce to, ze soubor nemusi zabirat
> velikost rovnou nasobku velikosti sektoru :-),

To zni dobre, pry je i stabililni, zaradil
jsem si do planu vyzkouse ho. Proc vubec
neni ve standardni distribuci?

> nebo si porid MTA, ktery (qmail) nedela (qmail)
> 20000 (qmail) souboru (qmail)
> v (qmail) jednom (qmail) adresari.

To vim, vsak taky tech 20 000 dopisu byl
prebytek z asi pres 100 000 dopisu co zatim
resil qmail :), ale tech veci kde
je jeste treba  co dohanet je vic.

Mimochodem zaznamenal jsem, ze v poslednich
jadrech je snad podpora pro soubory > 2.5G.
Vite o tom nekdo vic? jaky je jejich limit?
nejak jsem nemel cas se na to podivat
a nejak moc vic informaci jsem ani nevidel.

--
  S pozdravem
          Petr Snajdr

-- http://email.seznam.cz