Linux vs. FreeBSD

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Úterý Březen 23 14:01:38 CET 1999

Petr Šnajdr wrote:
:
: To vim, vsak taky tech 20 000 dopisu byl
: prebytek z asi pres 100 000 dopisu co zatim
: resil qmail :), ale tech veci kde
: je jeste treba  co dohanet je vic.
:
	Pokud vim, UFS taky ma linearni adresare, takze tam zadna velka
ztrata nebude. Naopak diky dentries by opakovane cteni adresare
melo byt rychlejsi.

: Mimochodem zaznamenal jsem, ze v poslednich
: jadrech je snad podpora pro soubory > 2.5G.
: Vite o tom nekdo vic? jaky je jejich limit?
: nejak jsem nemel cas se na to podivat
: a nejak moc vic informaci jsem ani nevidel.

	No, existuje patch pro 64-bitove API (open64, lseek64, ...),
takze pak je limit 2^64 (ale limit ext2fs je okolo 17GB, pokud se neprida
ctvrty neprimy odkaz).

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/