Prosba ISDN

Lukas Macura Lukas.Macura na opf.slu.cz
Středa Březen 24 08:56:10 CET 1999

*** Ing. Lukas Macura             ***
*** macura na opf.slu.cz             ***
*** http://x.opf.slu.cz/~limo ***

> Dobry den!
> Panove, nemohl by mi nekdo z pritomnych pomoci rozchodit pripojeni
> pomoci ISDN k providerovi IOL?

No uz jsem dlouho pryc z ISDN praxe, ale IMHO na to neni potreba script.
Umi to primo ipppd. ve spolupraci s kerbnelem. Druha vec je, jestli Vas
provider podporuje synchronni ppp. Nebo se pletu a isdnctrl umi nastavit
ty timeouty i pri asynchronnim ppp ?

> Mam RH 5.2 a kernel 2.0.36, ISDN kartu Teles a i4l  a bohuzel se stale
> nemohu pripojit k providerovi.

To je dost obecna chyba :) Co tomu chybi ?

> Moji predstavou je pripojovat se pomoci skriptu, kterym spustim ISDN jen
> pokud bude potreba ...

No tak to bud diald nebo isdnctrl .. Pokud vim, na nastavovani tech
impulsu a odpojovani nebylo nic tak strasne sloziteho. Spis byl problem s
nekompatibilitou ppp a sync ppp ..

S pozdravem

Lukas MAcura