Modemy a terminalovy server

Jan Kurik kurik na reax.cz
Středa Březen 24 17:59:47 CET 1999

>mam nasledujici problem. Mam linuxovy server (RH 5.2) a na ethernetove siti
>terminalovy server s pripojenymi modemy. Tyto modemy jsou dostupne pres
>telnet. Potreboval bych tyto modemy nejak zpristupnit systemu tak, aby se
na
>ne mohl odkazovat pppd, tzn. aby pro nej byly transparentne viditelne jako
>lokalne pripojene. Pouzivate nekdo takovou konfiguraci nebo tusite, jak by
>to slo resit ? Doufam, ze jsem to popsal dostatecne rozumitelne.

    Ja jsem o necem podobnem uvazoval nedavno. Jestli to jde nastavit nekde
v konfiguraci, ci na to jde postvat nejaky uz existujici programek to nevim,
ale nemel by byt problem napsat si jednoduchy daemonek, ktery na jedne
strane otevre TCP spojeni s terminalovym serverem a na pocitaci kde bezi
otevre FIFO, ktera se bude tvarit treba jako /dev/modemXY .

Jan Kurik <kurik na reax.cz>