Apache a cgi skripty uzivatelu

Lukas Horalek lin na ester.economia.cz
Středa Březen 24 18:06:38 CET 1999

On Wed, 24 Mar 1999, David Kostal wrote:

> 10.Is the target groupid ABOVE the minimum ID number?
>
> 	The minimum group ID number is specified during configuration. This
> 	allows you to set the lowest possible groupid that will be allowed
> 	to execute CGI/SSI programs. This is useful to block out "system"
> 	groups.
>
> A defaultni hodnota pro min grupu je 100, takze zkuste vytvorit (nebo
> pouzit) nejakou skupinu s vyssim cislem a privlastnit ji tento
> skript. Jestli to pomuze, tak je potreba prekompilovat suexec s mensim
> parametrem --suexec-gidmin=GID

Diky, skutecne tomu tak bylo, ve volne chvili tedy suexec prekompiluji.
Nicmene cgi-bin scripty pod uzivateli mi stale nebehaji, nebot suexec-log
pro zmeno nyni vyhlasuje toto:

[1999-03-24 17:59:22]: uid: (klokan/klokan) gid: (klokan/klokan) cmd:
pokus.cgi
[1999-03-24 17:59:22]: cannot get docroot information (/home/klokan)

Jak tomu mam rozumet? Snazi se snad adresar /home/klokan hledat v adresari
prislusnem koreni web-stranek?

Polozka   ScriptAlias /~klokan/cgi-bin/ /home/klokan/WWW/cgi-bin/ ,
v srm.conf to neovlivni, jak jsem zjistil...

Diky za dalsi nakopnuti...predpokladam, ze ted uz se bude jednat jen o
nejakou trivialitu, ktera mi ovsem (typicke) unika...

						S pozdravem
							Lukas Horalek,
							HN, Economia, a.s.