OT: spatny bios, jak ho flashnout jinym

Michal Vitecek fuf na nightmare.sh.cvut.cz
Čtvrtek Březen 25 02:47:56 CET 1999

 dobry den,

   omlouvam se za offtopic, ale nevim, kde se obratit s prosbou o radu.
 omylem (nevsiml jsem si 'i' misto 'e' ve verzi biosu) jsem "upgradoval" z
 biosu verze 1.15me11 na 1.15mi12 (motherboard fic vb-601, pcb 1.3).
   verze 1.15mi12 je vsak pro muj motherboard spatna a po nadetekovani ide
 disku pocitac zatuhne. nevite nekdo, prosim, co s tim mam delat? kde by
 mi mohli flashnout muj puvodni bios (mam ho ulozen v souboru)? nebo lze
 popr. i koupit tu romku?

    jeste jednou se omlouvam za offtopic, ale docela rad bych mel funkcni
    pocitac :/

	    diky,
			fuf