Vypaleni CD

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pátek Březen 26 06:10:52 CET 1999

Ahoj
No je mam pro sebe jakousi kompilaci programu pro Linux
Vetsina toho co pozadujete tam je akorat asi ne FVWM 95 nyni
to ma asi 400 MB.
Pokud by Vam neco podobneho  nevypalil ve Vasi blizkosti,
mohli bychom se pripadne mohli domluvit.
Dan