Vypaleni CD

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Březen 26 17:11:24 CET 1999

Dne 26. 3. 1999 =?iso-8859-2?Q?M=EDla_Kuchta?= napsal:

> Nevi nekdo kde bych sehnal nejnovejsi verze WindowMaker, FVWM95,
> Enlightenment a samozrejme KDE a GNOME na jednom CD. Dale nejake kancelarske
> baliky typu StarOffice a dalsi nejpouzivanejsi software pro Linux, jako
> treba X11Amp, MpegTV Player nejlepe v rpm formatu. Jsem totiz na DialUpu a
[...]

GNOME i KDE vyslo na CD casopisu Internet predminuly mesic, ovsem v te dobe
nebyly jeste stabilni releasy, takze to bylo GNOME 0.9x (uz presne nevim) a
KDE 1.1pre. Enlightenment byl u GNOME, ale ten si doporucuji stahnout,
protoze se dost rychle vyviji a posledni verze jsou IMHO vyrazne lepsi nez ty
o mesic nebo dva starsi. WindowMaker bude na pristim CD (zacatek kvetna), ted
vyjde StarOffice 5.0.1, drive uz jsem tam daval Corel WordPerfect 8.0.

Linuxovy softwarovy vyber pro toto CD delam ja, takze mi muzete klidne
posilat svoje namety. Cena casopisu i s CD je cca 100Kc. Ovsem nevim, jak se
da sehnat treba mimo Prahu.

S pozdravem