Problem s GNOME

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Pátek Březen 26 07:32:37 CET 1999

On 26 Mar 99, at 1:17, Míla Kuchta wrote:

> Mam GNOME verze 0.28 z RH 5.1 z CP a po jeho spusteni nikde nevidim
> zahlavi oken. Misto toho se mi okna prilepi k hornimu okraji. Ma s tim
> nekdo take problemy a jak to resit?

Jak jsem na to koukal, tak v gnome zrejme neni window manager. Ja
jsem to resil tak, ze jsem ve startovacim scriptu gnome spustil kwm z
kde a chodi to normalne, teda normalne, ja to nepouivam, ale studenti
co to chteli si na nic nestezuji tak to snad chodi.

zdavim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.