Problem s GNOME

David Šauer davids na iol.cz
Pátek Březen 26 07:57:27 CET 1999

    Dan> Jak jsem na to koukal, tak v gnome zrejme neni window manager. Ja
    Dan> jsem to resil tak, ze jsem ve startovacim scriptu gnome spustil kwm z
    Dan> kde a chodi to normalne, teda normalne, ja to nepouivam, ale studenti
    Dan> co to chteli si na nic nestezuji tak to snad chodi.

Ne, v gnome neni window manager. Muzete pouzit libovolny window
manager, jen pokud bude mit session management a bude 'gnome
compliant', budete mit situaci jednodusi. Pro gnome je vytvareny
enlightenment, sam pouzivam Window Maker, ten zatim ale nema session
management.
  Pokud startujete gnome pres gnome-session, mel by se window manager
startovat pomoci apletu wm-propertis-capplet, klonfigurace se provadi
pomoci 'gnomecc'.

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)