rotacia syslogu

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Pátek Březen 26 09:55:59 CET 1999

nemate niekto nejaky dobry tip, akjo spravit rotaciu syslogu tak, aby mi ho
rozdelil PRESNE po mesiacoch ?

t.j nie crontab spravi odrotovanie, ale aby syslog sam ( nejako ) vedel, ze
sa zmenil mesiac a zacal logovat do noveho suboru ..

uplne najlepsie by bolo, keby vedel spravit nieco taketo:

$LOGFILE = lof_file.`date +%b`

lenze to nevie .. ( a navyse to nie je prilis elegantne )

neriesili ste to uz niekto ?

potrebujem mat presne rozdelene subory ( logujeme do syslogu aj nestandardne
veci ) a nechce sa mi zakazdym udaje presuvat rucne do spravneho mesiaca ..

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying
                                       Look At Your Young Man Dying