rotacia syslogu

David Kuzela kuzela na mbox.vol.cz
Pátek Březen 26 17:51:03 CET 1999

Jan ' Kozo ' Vajda pise:
> nemate niekto nejaky dobry tip, akjo spravit rotaciu syslogu tak, aby mi ho
> rozdelil PRESNE po mesiacoch ?
>
> t.j nie crontab spravi odrotovanie, ale aby syslog sam ( nejako ) vedel, ze
> sa zmenil mesiac a zacal logovat do noveho suboru ..
>
> uplne najlepsie by bolo, keby vedel spravit nieco taketo:
>
> $LOGFILE = lof_file.`date +%b`
>
> lenze to nevie .. ( a navyse to nie je prilis elegantne )
>
> neriesili ste to uz niekto ?
>
> potrebujem mat presne rozdelene subory ( logujeme do syslogu aj nestandardne
> veci ) a nechce sa mi zakazdym udaje presuvat rucne do spravneho mesiaca ..

A neslo by pouzit cron, ktery by spusil neco jako:

'cat /var/log/syslog|grep ^$MINULY_MESIC > /var/log/syslog/$MINULY.MESIC'

Coz by slo zpoustet z crontabu?

BTW - pouzival bych spis `date +%m` + vlastni prevod na mesice, protoze %b mi
vypisuje mesice lokalizovane, kdezto v syslogu je mam anglicky. A v shellu
nebo (radeji) v perlu je to hned.
--
                                   David Kuzela