wu-ver beta 18

Jan Derfinak ja na demax.sk
Pátek Březen 26 09:50:58 CET 1999

On Thu, 25 Mar 1999, Jan Satko wrote:

> To mozno robis ty. Ja som zabezpeceny, ze si mozem dovolit cakat.
> Prosim ta, takych frajerov tu mam kazdy den aspon 3 co sa mi sem pokusaju
> dostat. takze nemaj silne reci. ja som tu uz viac nez raz povedal, ze ak
> niekto mi mieni poradit v bezpecnosti, t.j. nieco mi najde, tak to uvitam.

Neviem podla coho usudzujes ako to robim ja. Ale prezradim ti to. Ked ma
niekto upozorni na to, ze v nejakom programe existuje potencionalna chyba,
dobre ju popise, dokonca uvedie prislusnu cast zdrojovych textov, tak si tie
zdrojove texty pozriem a viem posudit, ci bugreport bol pravdivy alebo nie.
Ak ano, upgradujem na opravenu verziu. Rozhodne necakam na to kym niekto
napise exploit, lebo ak je problem dobre definovany, nebyva uz problem ho
algoritmizovat. A navyse si myslim, ze skutocny cracker sa po napisani
exploitu nejde hned pochvalit na verejnosti, najprv ho pouzije. Ked si tu uz
spominal frajerov, tak si myslim, ze je obrovskym frajerstvom hovorit pri
tvojom pristupe o dobre zabezpecenom pocitaci.

> blbost. 2 mesiace je zname ze je v tom chyba. ale exploit vysiel asi 2 dni
> dozadu.

Blbost to je. Ale koho?

				jano

--