wu-ver beta 18

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Pátek Březen 26 10:30:43 CET 1999

> Neviem podla coho usudzujes ako to robim ja. Ale prezradim ti to. Ked ma
> niekto upozorni na to, ze v nejakom programe existuje potencionalna chyba,
> dobre ju popise, dokonca uvedie prislusnu cast zdrojovych textov, tak si tie
> zdrojove texty pozriem a viem posudit, ci bugreport bol pravdivy alebo nie.
> Ak ano, upgradujem na opravenu verziu. Rozhodne necakam na to kym niekto
> napise exploit, lebo ak je problem dobre definovany, nebyva uz problem ho
> algoritmizovat. A navyse si myslim, ze skutocny cracker sa po napisani
> [...]

nuz mozno mas dost casu na kontrolovanie zdrojakov ci je to vazne tak.
lenze ja mam tej roboty dost a preto na to nemam cas a pocam si radsej az
kym vyjde exploit. nuz poviem ti to takto:
"kto umi ten umi, kto neumi ten cumi"

ja neviem programovat v c-cku ani v ziadnom inom jazyku.
trocha c-ka, pascalu, basicu nepovazujem za programovanie.

ale k tym hackerstvam a mojej akoze "frajerine".
ti to poviem asi takto:
chod nastriekat sprejom stenu jeden firemnej budovy, ked medzi nou a
tebou je priepast. jednoducho sa ti to nemoze podarit.
takisto ja mam zakazy pristup na niektore porty ci uz ciscom alebo
wrapperom. ale ak mas teda nejake kontakty a myslis si ze som na tom zle
a robim blbost (ako si napisal) , tak si to teda vyskusaj. len moc
nezatazuj server vymyslami, lebo potom budem msiet zasiahnut.
adresa: 193.87.96.21

P.S: mal by si sa ukludnit, lebo kvoli tomu, aby si si daco dokazal a kopu
ludi znepriatelil,ti to za to nestoji.

PPS: dalsie spravy mozme posielat medzi sebou , lebo konferencia s tym
nema nic spolocne.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/