rotacia syslogu

Jan ' Kozo ' Vajda jvajda na somi.sk
Neděle Březen 28 14:59:55 CEST 1999

:> > potrebujem mat presne rozdelene subory ( logujeme do syslogu aj
:> > nestandardne veci ) a nechce sa mi zakazdym udaje presuvat rucne do
:> > spravneho mesiaca ..
:>
:> A neslo by pouzit cron, ktery by spusil neco jako:
:>
:> 'cat /var/log/syslog|grep ^$MINULY_MESIC > /var/log/syslog/$MINULY.MESIC'
:>
:> Coz by slo zpoustet z crontabu?

vravel som, ze sa chcem crontabu v maximalnej miere vyhnut .., logovanych
udajov je dost vela a aj nejaky delay po polnoci je dolezity ..

zatial som neprisiel na to, ako presvedcit samotny syslog ..

:> BTW - pouzival bych spis `date +%m` + vlastni prevod na mesice, protoze
:> %b mi vypisuje mesice lokalizovane, kdezto v syslogu je mam anglicky. A v
:> shellu nebo (radeji) v perlu je to hned.

%b bolo prve, co mi prislo na rozum .. navyse nemyslim, ze institut
apostrofov je idealne riesenie .. :-{))

		                                   K O Z O
                                      Look At Your Young Man Fighting
                                         Look At Your Woman Crying