Mozilla M3: Jak obelstit browser, aby pouzil cache?

David Šauer davids na iol.cz
Neděle Březen 28 11:48:52 CEST 1999

    DK> Zdravim,
    DK> nedavno jsem si stahnul M3 (build Mozilly), ktery bohuzel nepodporuje
    DK> proxy cache, coz je pro me bohuzel nutnost. Existuje nejaky zpusob, jak
    DK> "presunout" veskere dotazy na port 80 na proxy? Vzpominam, si, ze kdyz
    DK> jsem konfiguroval maskaradu, narazil jsem nekde na popis transparentni
    DK> proxy, coz by mohlo by to co hledam, ale bohuzel jsem onu zminku jiz
    DK> nenasel.
    DK> Nasmeroval by me nekdo spravnym smerem?

Mohl byste nekdy shrnout skusenosti s Mozillou ? Je to pouzitelne ? Jak
moc je to padave ?

                                dekuji,

--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz (mime compatible)