Mozilla M3: Jak obelstit browser, aby pouzil cache?

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Neděle Březen 28 15:17:53 CEST 1999

Dne 28. 3. 1999 David =?iso-8859-2?q?=A9auer?= napsal:

>     DK> nedavno jsem si stahnul M3 (build Mozilly), ktery bohuzel nepodporuje
>     DK> proxy cache, coz je pro me bohuzel nutnost. Existuje nejaky zpusob, jak
>     DK> "presunout" veskere dotazy na port 80 na proxy? Vzpominam, si, ze kdyz
>     DK> jsem konfiguroval maskaradu, narazil jsem nekde na popis transparentni
>     DK> proxy, coz by mohlo by to co hledam, ale bohuzel jsem onu zminku jiz
>     DK> nenasel.
>     DK> Nasmeroval by me nekdo spravnym smerem?
>
> Mohl byste nekdy shrnout skusenosti s Mozillou ? Je to pouzitelne ? Jak
> moc je to padave ?

Behem tech nekolika pokusu, co jsem s tim udelal mi to nespadlo ani jednou,
ale nemyslete si, ze jde o nejakou extremne pouzitelnou zalezitost.
Renderovaci jadro beha slusne (i kdyz sem tam se nejaka chybicka objevi,
hlavne ve formularich), ale jinak je na tom jeste hromada prace.  Celkove je
to zatim dost pomale (myslim tim hlavne prekreslovani stranek i prostredi),
behem tahani stranky je prostredi zablokovane, casto nejde tahani ani
stopnout. Zkratka je to opravdu jenom vyvojarska verze a myslim, ze bude
lepsi pockat na 6. dubna, kdy vyjde dalsi verze (a nebo vubec pockat alespon
na betu). Vse vyse uvedene plati pro M3 na glibc, jine jsem nezkousel.

S pozdravem