Porovnani titulu

Michal Kocer kocer na ipex.cz
Pondělí Březen 29 08:17:33 CEST 1999

> Muze nekdo poskytnout konstruktivni kritiku knih "Pouzivame Linux" z
> nakladatelstvi Computer Press / O´REILLY a "UNIX - LINUX / Prakticky
> pruvodce" z GRADY pripadne porovnat oba tituly. Jde mi predevsim o jazykovou
> srozumitelnost (pro uplneho zacatecnika) a komplexnost. Pokud znate jeste
> jinou a lepsi knihu, tak jsou Vase navrhy vitany.

Pro uplneho zacatecnika bych doporucil spise Pouzivame Linux.
Myslite-li to s Linuxem vazne tak o neco aktualnejsi a obsaznejsi je
LDP (v PDF na http://www.cpress.cz/knihy/linux/)

UNIX-LINUX je spise prekladem manualovych stranek s docela peknym uvodem
do problemu, ale rozhodne nic pro uplneho zacatecnika.

Dalsi knihy o Linuxu a jejich rezenze naleznete na:

http://www.penguin.cz/knihy/

S pranim pekneho dne

Michal Kocer